lördag 6 mars 2010

Buzzar Dove Visible Care

För drygt ett år sen registrerade jag mig som Buzzador och nu är det dags för min andra produkttestning. Första gången var Colour Catcher (servetter man slänger in i tvättmaskinen och så suger de åt sig färgblödningar) och nu är det duschcréme. Nice!

Har inte duschat med den än men den luktar gott! Ganska mycket, men gott. det lovas att man ska få en finare hud på 7 dagar och synbart finare hud på tre veckor. Det handlar om återfuktning alltså, kanske jag ska nämna.
Om man vill bli buzzador kan man registrera sig på buzzador.com, eller tjoa till mig så skickar jag en värvningslänk och tjänar lite extra poäng. Vad dessa extra poäng ska rendera i vet jag inte ännu...? Men poäng brukar vara nåt positivt, haha.
Det är gratis och väljs man ut för produkttestning får man hem ett gäng provprodukter, testar och redovisar sen på hemsidan vad man tyckte genom att fylla i en enkel enkät. Inte det minsta betungande, bara kul!

Jahapp, nu är det bara tre dagar kvar till Egypten! Väderleksprognoserna lovar runt 30° hela veckan vi är där, och det har varit så varmt i princip sen jag bokade resan så jag hoppas på en behaglig vattentemperatur också! Lägenhetsägaren har ordnat så hans vän och "manager" kommer och hämtar oss på flygplatsen, ger oss lägenhetsnyckeln och visar oss runt på stället. Sedan ska han och hans fru tydligen också kunna fungera som någon form av guider för oss, de kan svara på våra frågor och hjälpa oss med eventuella utflykter samt fixa alkohol... Jo, det är sant! Så skrev lägenhetsägaren i ett mail: "If you need alcohol, Steve can provide you." Need och need... det låter i alla fall som att man blir väl omhändertagen därborta! :-D

2 kommentarer:

Agge sa...

Du kan få tjäna lite poäng på mig! :-)
Så skicka mig länken så ska jag anmäla mig....gratis tester är ju aldrig fel!
Ha en jätteskön semester i Egypten du och "lill"tjejen. kram kram

karo sa...

Det gör jag gärna! Dessvärre tappade jag din mailadress vid senaste datorkraschen, så maila mig först du. :-)
Kram tebax!