fredag 11 mars 2011

Melodifestivalfinal snart

Brukar inte sia, och det gör jag inte nu heller men jag har ju hängt med åtminstone litegrann. Så nu ska vi se hur mycket fel man kan ha på en skala (hade fel om typ allt i Andra Chansen):


What is this? Han är sååå söt men låten är sååå hemsk. Eller hemsk och hemsk, men fullkomligt intetsägande enligt min åsikt. Han kan tacka sitt utseende tror jag.


Aha, en till? Fin att titta på men vad var det för låt? Den kanske behöver några lyssningar på sig innan man förstår dess storhet men inte ens radion spelar den ju (?) så den är helt blank för mig. Verkar vara många flickor som röstat. Som vanligt.


Herregud, IGEN?? Sockersöt, totalt värdelös låt.


Charmig, intensiv och lite galen. Och repris på alla hennes tidigare låtar. Gäsp.


JA! Där satt den! Oborstad rugguggla, måste betyda att låten är bra.


Neeej.... hjälp mig, jag vill inte.


Sara Varga där bakom, och jag vet inte vad jag ska säga... Fin melodi, mystisk text som ingen förutom svenskarna förstår vid en eventuell ESC och då förstår man liksom ändå inte varför.


Den här gillade jag faktiskt, den är annorlunda och egentligen inte i närheten av sånt jag skulle lyssna på frivilligt så att säga, men jag gillar den ändå.


Den här växer. Av nån anledning tror jag britterna skulle älska den i en eventuell ESC.


Oh no. Vinner den blir jag less.

1 kommentar:

Ida sa...

Jag håller faktiskt med. Jag brukar gilla de dansiga låtarna, altså Dannys och Saades härligt intränade nummer. Men låtarna är verkligen inte bra och då kan dom dansa hur mycket dom vill.

Vi kommer i vilket fall som helst inte att vinna den stoora tävlingen så vi kunde väl ha varit lite humoristiska svenakar och skickat Babbsan i ren protest :D