onsdag 2 mars 2011

Torsk på eBay

Ja, det är sant. Jag är helt torsk på eBay, det är bara att erkänna. Men jag har ett försvar! När de flesta andra tänker "jag skulle behöva ett par sköna flip-flops till sommarn/resan" så går de kanske på stan och köper det. Jag har snöat in på att kolla med eBay först. Så ock idag:

Jamen herregud, 77 SEK. Med frakt och allt alltså. Man undrar förstås om det verkligen är äkta Crocs, men... de ser äkta ut i alla fall.

Niklas och hans tjejer är i Riksgränsen med Ulf + dotter sen i söndags, och det har varit lite si och så med vädret därborta. Det har varit blåsigt, liften var stängd hela första dagen och imorgon lovar SMHI orkanvindar. Hoppas de ljuuuuger. Samtidigt har vi då här hemma rena drömvädret, ett par plusgrader och sol och det droppar från taken och är allmänt jävla underbart.
Idag hade liften stannat när de satt i den. 45 minuter satt de där i blåsten och blötsnöandet. Det är ett hårt liv därborta!

1 kommentar:

blomman sa...

Jag vill inte bada.BADA ungdjävul:)