fredag 4 november 2016

En bra sås reder sig själv.

När jag för EN gångs skull flexar ut i god tid för att i lugn och ro hinna gå till frissan och ta hand om mitt fruktansvärt eftersatta hår, då visar det sig vara "dag före röd dag" och den enda idiotsäkra friseringen STÄNGER 10 minuter efter att jag gjort entré och jag får genast göra sorti igen!! Jag irrade runt kors och tvärs och vek in på varenda frisering jag hittade - men ingen kunde ta hand om mig.

Detta oerhörda antiklimax orsakade att jag gjorde det själv. Ja, först gick jag inte på pinterest och sökte på x cut x your x own x hair. Och tio minuter senare var jag nyklippt. Om nästa frisör jag går till säger "nämen har du klippt dig själv eller...?!" ska jag svara "Jaa men det var ju erat fel!"

via GIPHY

Snabblektionen finns här.



Inga kommentarer: