onsdag 27 februari 2008

Dubbelt Chihuahua-köp!!


Tänk så lustigt det kan bli. Kvinnan som fött upp Wiggo och hans två systrar berättade för min mamma idag (de är kolleger) att de som bokat en av tikarna, den svart-vita, har lämnat återbud.
Mamma berättade det för min pappa, som då menade att han kan tänka sig att köpa henne också. De var nämligen och hälsade på valparna i söndags och då hade den lilla flickan tuggat på pappas tår en bra stund. De fann väl varann, liksom, och så blev hon återbudad av de andra köparna...!
Jag tror det är ödet, jag.
Nu blir det alltså så att mina föräldrar blir dubbla hundägare. En ny era i deras liv lär verkligen ta sin början nästa vecka. :-))

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka sötnosar!! :) Kul med två på en gång, hoppas det går bra med dom :)

www.veroniiica.blogg.se