onsdag 20 augusti 2008

Håhå jaja


Oj så uttråkad jag är. Så länge sommarlovet pågår har vi skrämmande lite att göra på jobbet. Tur att det blir andra bullar på måndag.

En uppdatering... var det länge sen jag gjorde! ... så det kan jag ju ge mig på i alla fall. Jo, på måndag börjar även jag skolan! Inte så att jag måste gå och köpa skolväska och fläta håret, men jag ska läsa italienska på kvartsfart, 15 poäng. Universitetspoäng, minsann. Det är inte alls någon förflugen idé, jag har varit ute efter en sån kurs sen nån gång på 80-talet egentligen. Men så kom barnafödande och allvarligare studier och sånt emellan så jag har inte sökt särskilt aktivt, men nu råkade jag upptäcka den här kursen. Och så fick jag Evas gamla lärobok förra hösten (Tack återigen!) som jag har gnetat mig igenom, så jag kommer ju att kunna sitta och gäspa en del här i början. Ha.

Och naturligtvis kommer ju det här att krocka med Dubai. Förutsatt att vi alls åker, det har ju dragit ut på tiden så det känns mindre och mindre lämpligt att dra dit för någon längre tid med två stycken som ska gå 9:an. Ja, vi får se. Det är i alla fall dryga 40° därborta nu...
Free smiley Face Courtesy of www.Freesmileys.org

Hittade förresten en så himla gullig reklam för en hårprodukt:


Så där, nu har jag roat mig ända tills det blev dags för fikarast.

Inga kommentarer: