fredag 11 december 2009

Tre veckors tystnad!

Jag verkar ha tagit lite semester härifrån, vintermörkret har kanske förlamat mig? Jag är så trött så jag vet inte vad jag säger på morgnarna och jag tuppar av på soffan efter jobbet varje dag. Tur att det vänder snart, att ljuset snart återvänder!
Sen sist har det inte hänt så himla mycket. Men vi har haft besök av Niklas bror och kusin med makar, kusinens make är från Irland och kock så det var lite prestationsångest när vi skulle planera middagen. Fast inte värre än att vi valde nåt som bara inte kan misslyckas. Han var i alla fall bara glad att slippa laga mat så jag tror han hade varit glad om vi serverat Blöta.

Kocken håller på Skellefteå Hockey men det gör inte Niklas brorsa. Då är det jobbigt att få fel halsduk kring huvvet.

Jaa, sen har jag betalat TV-avgiften. (klicka på länken, den är kul)

Sen gjorde vi ett 4-timmarsryck på stan i lördags, köpte nästan alla julklappar och kände oss jätteduktiga.

Men det galnaste jag gjort kommer nu... I förrgår var jag på ett hembesök i jobbet. De hade köpt en massagefåtölj och FAKTISKT var det mamman i huset som bjöd mig att testa den. Jag har testat en massagefåtölj förut så jag hade inga jättehöga förväntningar när jag satte mig. Men denna fåtölj var GRYM! Den knådade allt; fötter, vader, baksida lår, rumpa, rygg, nacke och armar och det var inget frökenfjes utan den nöp ordentligt! Just det där med armarna tror jag ändå blev spiken i kistan för mitt sparkonto. Jag har ju dubbelsidiga tennisarmbågar sen drygt ett år och jag kände att det där, det där var fiiiint. Sen när jag satte mig i tjänstebilen för att åka därifrån förväntade jag mig/längtade jag efter att bilstolens ryggstöd helt magiskt skulle börja massera min rygg. Jaa, jag var helt enkelt så såld att jag letade upp fåtöljen på nätet när jag kom hem. Och tjo å tjim; den säljs just nu för kampanjpris. Klartt å betartt.

Den är ett stort as och jag har inte ens räknat ut var den ska stå, Niklas tycker jag är helt befängd men va fan, jag vet att han kommer att sitta där och yla på kvällarna.

Sen har jag även hängt med i Tiger Woods- och Anna Ankarapporteringen. Härliga fenomen! Ni ska se att i slutändan är det SYND om Tiger Woods, han som aldrig haft en barndom utan alltid varit ämnad att bli Världens Bästa, klart han blir sexuellt frustrerad. Och fru Anka? Jaa...? Herr Anka kanske tyckte det blev för tjatigt med alla blow jobs?

Och sen har vi högaktuella Idol då. Jag håller på Calle. Det gör jag. Och därför kanske jag föredrar att han inte vinner... de brukar bli lite sönderexploaterade, de som vinner.

Så!

Inga kommentarer: