fredag 10 juli 2009

Hypnotiskt


Om man både tittar och lyssnar samtidigt är det nästan så man försvinner lite... Underbar tolkning av "Teardrop"!

För övrigt har jag alltså jobbat (på jobbet) idag och Niklas har fixat med socklar och annat energikrävande som inte syns så jättemycket men ändå bara måste finnas där, ju. Bänkskivorna är på plats och de gör jättemycket för färdighetskänslan!

Jag är helt slut. Idag började min semester på riktigt och jag bara kom hem och slängde mig på soffan och SLOCKNADE medan Niklas och pappa sågade med skrikande cirkelsåg i ekskivorna. I couldn´t care less.

2 kommentarer:

Anonym sa...

SEMESTER!!!!!
När firar vi? Måndag? Tisdag?
Öl, kubb, mat och så väntar jag in ett nytt singstar imorgon. Ha ha, yeehaaaa! Livet är härligt.

karo sa...

GRATTIS! Ni kan väl komma förbi och se hur det ser ut här så får vi diskutera? :-D