söndag 19 juli 2009

Porr


Kolla vad de håller på med. På vår altan. Mitt på blanka da´n!! Man borde anmäla.

Sen kan jag visa vad som hände med alla de fina blommorna på vår körsbärsbuske:

Vi smakade ett idag. De är inte sura, de är jättegoda! Och inte har jag satt dit nåt nät, inte ens en dinglande CD-skiva, fåglarna verkar tro att de kommer att vara sura?

Vad händer annars ikväll? Jo, den här elektrikern som jag har gift mig med håller på att fixa så vi får allmänbelysning i köket.


Just det elektriska kan jag inte göra så mycket åt, annars har jag fått en "tillsägelse" om att jag skriver lite för "ödmjukt" här på bloggen. det sägs att man lätt får uppfattningen att Niklas gör i princip allt och jag typ står för markservicen.

Så är det alltså inte. Jag har slitit som en gris och på köpet gått ner ca 3 kilo i vikt. När Niklas har hållit på med el har jag skruvat ihop i princip hela köket. När han har sågat gipsskivor och byggt har jag målat friggebodan. Och just nu, när han kryper omkring på vindan för att dra fram el till armaturerna, rapporterar jag i form av bloggande. Och assisterar lite. Så ni vet att jag inte latar mig. Och markservicen sköter vi i vanlig ordning tillsammans! :-) (usch, det där lät äckelpräktigt, eller hur?)

1 kommentar:

rosalucia sa...

Jamen vad tur att du inte latar dej då..fniss...det hade varit hemskt!!!
(Men jag förstår hur du menar, å vad de andra menat. Det är lättare att skriva om hur duktiga andra är.)
Erat kök blir URSNYGGT!!!!(jodå, ganska avis är ju..nästan grönaktigt..)