fredag 29 januari 2010

Jag luktar häst

Så, nu har jag gått mina tre första dagar på akupunkturkursen! Idag var vi i ett stort stall och hästrehabanläggning och palperade strukturer. Jag fick en så himla rar liten arab (jo, hon var ganska liten och ganska rultig och snudd på långhårig, konstig arab) som lyfte så fint på benen när jag var där och klämde och kände. Nästa gång vi ska träffas, i mars, ska vi börja sticka. Vår kursansvariga har förvarnat om att massmedia håller koll på detta, eftersom det är den första kursen i sitt slag i världen (!!!) så jag är beredd på att hålla mig framme jag som har vanan inne nu. (skojaaaa)

Den här bilden kommer från sr.se, de skriver också en snutt om kursen fast nämner bara hund. Tjejen till vänster i bild går också hästkursen.


Annars händer inte så mycket. Vår stationära dator har inte kommit tillbaka från rep ännu. :-(

2 kommentarer:

Blomman sa...

Om man tar ut några rader ur Bloggen blir det lite kul tycker jag:)

"Jag fick en så himla rar liten arab (jo, hon var ganska liten och ganska rultig och snudd på långhårig, konstig arab) som lyfte så fint på benen när jag var där och klämde och kände. Nästa gång vi ska träffas, i mars, ska vi börja sticka hahaha:)

karo sa...

Haha, ja det hade liksom inte varit nån tvekan om det hade varit _du_ som skrivit det! :-D