fredag 17 september 2010

Morgonchock

Jag hade en jättejobbig upplevelse i morse.
Jag for lite fram och tillbaka och sökte kläder, som vanligt, och plötsligt stod Niklas framför mig i köket med ett glas i handen. I botten på glaset låg nåt svart, jag tänkte i nyvakenheten "har han lagt ut en jättestor snus i glaset??!" Då tittar han på mig och säger helt lugnt: "Det är ett djur."

Va? sa jag.

"Det är ett djur. I glaset."

Här satte jag iväg mot sovrummet, ropandes att han skämtar, kom inte efter mig, lägg av, osv.

Men han kom efter, för han ville att jag skulle titta på det. Jag skrek "MEN KOM INTE HIT DÅÅÅ!"

Jag kunde inte titta på det förrän han släppt ut den på gräsmattan. Tänk er en sån här på minst 4 cm:



Hur FAAN kom den in till oss?? Det är ju inte precis så att man vädrar nuförti... Vänta nu...? SAAAAAANDRAAAAAA!!!

2 kommentarer:

blomman sa...

Givetvis så har den smitit in.Det är ju en sån där snyltbagge:)

karo sa...

Hihi :))