lördag 3 maj 2008

Bänken är klar!


Här sitter blandarna på plats. Och speglarna!


Och så här ser det ut inuti. Många ledningar hit och dit, men... vattnet får inte ont i ryggen! som min farfar sa.


Och så här ser den ut framifrån. Notera gärna att vattnet rinner från kranarna, och därifrån rinner det ner i handfaten och vidare ut i avloppet och... ja, jag är så imponerad. Naturligtvis fattades det två skruvar till lådhandtagen. Men det gör inte så mycket, vi ska ändå byta ut de där handtagen, de är ju av plast.


Och en annan vinkel. Den där skurhinken syns lite här och var...

Inte nog med detta, vi har kunnat kratta lite idag också. Det är kanonväder, över 20 grader i skuggan och inte många snöfläckar kvar. Äntligen. Snart ska vi grilla, jag håller på att hungra bort.

5 kommentarer:

Anonym sa...

jag har massor av skruvar på jobbet,det är bara att hämta.

:mb

Anonym sa...

Och jag är sååååå superduperavundsjuuuuuk!

Anonym sa...

Vi hittade skruvar som passade! *S*

Och nini, vänta bara tills jag kommer med kostnadsredovisningen. ;-)

Anonym sa...

Men guuud så snyggt!!! Vill OCKSÅ ha såna handfat i badrummet. *grön av avund* :D

JK

Anonym sa...

Ja visst är de fina! Det roliga är att de var inte särskilt dyra heller, jämförelsevis alltså.