tisdag 20 maj 2008

Fick en present idag

Ibland blir man verkligen både förvånad och glad! Jag fick en present av en patient och dennes assistent! Patienten fyller snart 19 och ska avslutas från barnsjukvården så det var ett litet Hej då.


Det är en liten flaska med maskrossirap (!!) som tydligen ska vara gott i te (det var gott att slicka från fingret också!) och ett halsband med en bricka som det står "TYCKER OM DIG" på. Och ett kort fick jag också, men det har jag kvar på jobbet. På kortet har patienten, som inte kan skriva, fått göra ett handavtryck, han har hemskt små händer, och så står det att de önskar mig en Glad Sommar.

Herrejistanes... Jag önskar dem en Glad Sommar också!

2 kommentarer:

Anonym sa...

fin blogg :)

Anonym sa...

Men så gulligt av dem, blir nästan tårögd. Vilket skönt jobb du verkar ha!

JK