tisdag 1 juli 2008

Träningspremiär

Ja, det är skamligt. Idag var första dagen i år jag snörde på mig träningsskorna och for ut för att gåspringa! I vanliga fall brukar jag i alla fall komma igång i maj, och nu är det juli! Det var ljuvligt, jag har inte lyssnat på min mp3 sen jag sprang sist i november kanske, och varje låt kom som en glad överraskning; "ja just ja, DEN...!" *spring spring* Det slog mig att jag har nästan bara 70- och 80-tal i den. Whitesnake, Blue Öyster Cult, AC/DC... "It's a long way to the top if you wanna Rock´n´roll" kan jag springa fram blodsmak till.

Jaa, sen är man välförtjänt av att ligga på en filt i solen och blogga! Det är redan 23 grader i skuggan. Lovely

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja inte blev du brun i italien direkt,du syns ju knappt på lakanet:)
:mb

Anonym sa...

HAHAHAHA! :-D