onsdag 4 november 2009

Har detta verkligen hänt?

Alla dessa hysteriska ordleksprogram som går på dagtid, där programledarnas uppgift verkar vara att bara PRATA non-stop även om de inte har ett skapandes vitten att förmedla, där allt går ut på att helst avslöja ordet och upprepa telefonnumret 15 gånger och de FÅR inte sluta prata förrän 2000 personer har ringt... alla dessa program som jag avskyr därför att jag blir illamående av att lyssna på eländet, har detta verkligen lyckats hända i ett sånt program?


Undrar vad det skulle bli för ord egentligen?

3 kommentarer:

Helena sa...

Njae... Kan inte vara så svårt att manipulera en sån bild, så jag är nog lite skeptisk.

Anonym sa...

Nyckelskåpet har dykt upp ställer det utanför dörren torsdag morning:)

karo sa...

Jag googlade på f..thål och hittade bilder tagna på en TV-ruta med samma program i, så att säga, på lite andra ställen, i andra bloggar och så. Så dessvärre verkar den vara på riktigt! :-D "Fräthål" såg jag att någon föreslog att ordet skulle vara.

Ska vi få nyckelskåp idag, kanon!! Och tusen tack för leveransen! *kram*