måndag 11 maj 2009

Det rör lite på sig

Krattningen av tomten är äntligen slutförd! 25 säckar blev det i år. Sen är släpet nästan helt färdigt:

Det är bara det där bakstycket kvar, det ska fixas av nån professionell. Så fint!

Angående friggebodan ska det komma en traktorägare hit ikväll och titta om vi måste ta bort den stora björken som eventuellt står lite i vägen för själva avlastningen. Jag ber till högre makter att vi inte ska behöva göra det. Bara det är flera timmars jobb ju.


Här är då ritningen på vårt blivande kök (klicka på den för större version). Lite saknas på bilden, såsom diskbänk och rätt kyl. Vi ska ha en annan typ av fläktkåpa också. Sen vet jag inte vad som hänt med överskåparna på bilden, men det ska vara luckor med frostat glas på alla dem i alla fall. Och för att jag inte ska förvärra mina tennisarmbågar under monteringsjobbet så kom Niklas igår med en present till mig!

Den är så fin så jag vill börja nu!

2 kommentarer:

blomman sa...

Ser helt underbart ut,vad nöjda ni ska bli.

karo sa...

Ja det tror jag också! :-)