fredag 22 maj 2009

Nu börjar det bli kaos


Sitter och vilar mina epicondyliter lite, en kofot blir liksom tyngre och tyngre med arbetstiden. I alla fall har vi fyllt ett släp med rivningsmaterial, varit och tömt det, och snart är det dags att åka igen. Och jag måste säga HERREGUD vad prylar man har i skåpar!! Jag kände mig helt ställd en stund, var gör man av allt när man ska ta ner och slänga själva skåparna? Det finns knappt plats för såna här projekt i ett vanligt hus ju.

Så här ser det ut i tvättstugan just nu. Niklas har stängt av fjärrvärmen och sågat kopparrör och tagit bort elementet. Det går upp för mig att en rörmokare kommer att ha minst en dags jobb här framöver.

3 kommentarer:

Agge sa...

Åh vilket mastodont jobb....men det kommer att bli ursnyggt....det såg jag på ritningarna!
Ni är duktiga som gör så mycket själv! :-)
Ha det gott och arbeta inte ihjäl er! kram från mig

Anonym sa...

Just nu känns det som att jag vill öppna en vinkartong och dricka från pipen... *S*

karo sa...

Det var alltså jag som skrev kommentaren oven. :-)