söndag 24 maj 2009

Hej vad det går


Nu står hela det gamla köket ute på infarten under en presenning, förhoppningsvis vill åvc Kronan hämta det, det är ju faktiskt helt. Nu har vi också varit och köpt byggplast som vi snart ska sätta upp, då kanske det känns mindre stökigt i hela huset?

Ja just, har jag sagt att vi har beställt en friggeboda också? Det är ju tur så man inte sitter här och blir sysslolös! Här är det iordninggjort lite för den. Nu skulle ju den ha kommit redan i onsdags, men eftersom de lyckades bygga med fel mått har de satt igång och bygga en ny, och den kommer om ca 1½ vecka. Det måste ju klaffa med fraktfirman också.

3 kommentarer:

Helena sa...

Men Guuuud vad stort det blir! Jag har inte riktigt fattat hur stort det blir förrän jag ser det såhär... :-)

karo sa...

Ja det är ju som ett hav just nu. Men jag föreställde mig att ett nytt kök ska in och insåg då att okej, det kommer inte att kännas riktigt så här stort sen. :-)

Helena sa...

Ni får väl passa på och ha rejvparty eller nåt! ;-)