fredag 26 juni 2009

Fönsterbyte


Nu är ett av fönstrena utbytt, one to go. Och vi har inte hunnit kolla på nån ytterdörr på hela veckan, det är ju helt... vansinnigt. Men så är det väl när man inte har semester, tiden räcker inte till precis allt man skulle vilja/hade planerat. Nästa vecka kommer köket, och då var ju tanken att vi skulle ha bytt dörren och båda fönstrena samt spikat nya innertaket och lagt klinkergolvet... men nja?

Utrikes då: King of Pop har gått ur tiden. Den asexuella typ seriefiguren som man på nåt vis trodde redan var död på nåt sätt samtidigt som han verkade odödlig (=seriefigur) har faktiskt dött. Trots att jag inte var något fan av hans musik känner jag en viss tomhet, så visst har han gjort intryck även på mig. Och jag tänker att ett långt lidande nu fått sitt slut.

Jag tycker han var bäst när han var ett barn och ingick i Jackson Five... Fast det var kanske det som var felet? Att han aldrig riktigt fick vara ett barn?

Inga kommentarer: