tisdag 23 juni 2009

Jobb å jobb å jobb


Målat har jag gjort. Bara en vägg kvar på första varvet nu. Mina epicondyliter mår inte alls bra av det, men man vill ju bli klar nån gång. *gah*


Spikat väggar har Niklas gjort. Och en jäkla massa annat också tror jag, han gnor och gnor.


Jo, och så vill jag visa en grej jag köpte på ett apotek i Dubai. Detta stift ska ta bort pigmentfläckar, sades det. Det kostade kring 40 kronor och det finns inte en enda bokstav att uppbringa på stiftet, ingen innehållsdeklaration eller ens ett namn. Men, det måste ju testas. Jag har senare sett i nån veckotidning här hemma att det finns krämer med samma funktion att få tag på här hemma, men de var ju jättedyra!


Dessa tre prickar påminner ju om... ja vad? Vissa gamla gubbar (?) brukar ha tre prickar tatuerade på samma ställe på handen, men jag kommer inte ihåg vad det står för? I alla fall, nu ska jag försöka komma ihåg att smörja med stiftet varje dag, så får vi se sen om det funkar.

Inga kommentarer: