tisdag 22 januari 2008

Jag skrotade min gamla blogg

Den var alldeles för gryllig och ostrukturerad och jag skulle gärna se den som ett pilotprojekt som lärt mig hur jag egentligen vill att min blogg ska vara. Men sanningen är att "jag får se". Dessutom har jag bytt adress från blog.se till den här så nu måste jag dessutom lära om, här ser det ju inte likadant ut och sånt stör mig, men jag vet att det är bra för intelligensen att lära nytt hela tiden. Snilleträning, typ. Så, nu ska jag posta det här och sedan sätta mig och fila på inställningar och experimentera. Och sen börjar jag om.

Ämnena kommer att vara från "hatar" till "älskar" och allt däremellan, därav namnet Odi et amo. Några Dagens Outfit-inlägg kommer inte att förekomma utom i så fall i alldeles vansinnigt speciella tillfällen. Och gift mig har jag ju redan gjort så jag vet inte riktigt vad som skulle kunna föranleda ett sånt påhitt... men man vet ju aldrig.

Inga kommentarer: