fredag 11 april 2008

Heja Reinfeldt!


Inte för att jag är moderat på något vis, och inte för att jag särskilt insatt i OS i Kina-frågan, utan bara för att han chockar så enormt med sitt klädval! Etikettvärlden verkar enligt Aftonbladet vara allvarligt uppstressad över situationen. Jag kallar det friska tag, jag! Vem fan vill komma till Kina och fjäska på röda mattan i dessa tider? Om det nu var så han tänkte. Annars tänkte han väl inte alls och det är väl rätt friska tag det också... Och tänka sig att inte hans jämnåriga mamma Filippa inte tillrättavisade honom, jamen alltså det är ju riktigt illa. *slår mig för pannan*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Min mormor brukade kamma håret på morfar och rätta till hans kläder innan han gick ut. Man borde kanske börja med något sånt, så man inte får skäll av någon stilexpert för att man inte håller efter sin make tillräckligt! ;-) Undrar vad Anette Uddenberg skulle tycka om hans kalsonger *s*

Anonym sa...

Precis, det är nog bäst man skärper sig på den där fronten! :-D