torsdag 10 april 2008

Ont överallt

Vi jobbade i badrummet igår, och nu är jag så ledbruten så jag har inte ens orkat lyfta upp kameran och ta ett kort. Vi har i alla fall fått upp en "sockel" av golvklinkret. Eftersom golvet lutar har vi varit tvugna att ligga efter golvet och mäta höjden på varje bit i både höger- och vänsterkant, sedan krypa till kakelskäraren och skära till bit för bit, smeta ut fix, krypa fram till väggen och klappa dit dem, ligga efter golvet och mäta... osv. Mina stackars knän. Min stackars rygg! Nåja, kommande jobb erbjuder lite arbetsställning tack och lov.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är inte lebruten, du har träningsvärk. Och träningsvärk ska tränas bort. Så kom hit sen och gör lite arbete här med :-D

Anonym sa...

Aha, är det så man fixar det? Mer jobb? Hmm. Funkar det inte med några glas vin också? Det har jag hört. :-D