tisdag 29 april 2008

Humor

Satt och luskade lite i vem den kvinnliga programledaren som häktats för narkotikabrott är, och hittade ett roligt blogginlägg av Ströbaek:

"Jag tycker att man ska klämma åt missbruket ordentligt. Jag har en egen kampanj, elak som jag är, så delar jag ut plastskedar till heroinister på plattan.

Är dålig på droger... kan faktiskt inte se skillnad på en joint eller en heroinspruta - jag har bränt mina underarmar väldigt mycke... zzzzz

Skönt att jag själv inte nyttjar droger... det skulle inte funka om jag fick för mig att ta kokain. Jag är ju redan så speedad så jag skulle gå till Uppsala, helt utan anledning. Och va fan har jag där och göra?"

Jag ser bilder av det beskrivna för mitt inre och tycker faktiskt att det ser ganska kul ut. :-D

Svaret på ursrpungsfrågan hitade jag dock på en helt annan plats i sajberspejsen.

1 kommentar:

Ströbaek sa...

hoppas att du fortsätter läsa min sida...

tada