lördag 22 november 2008

En stor utmärkelse

Julfesten igår var som väntat lyckad, god mat och kul underhållning levererat från var och en av enheterna. Nytt för i år var utmärkelser. Årets bäst klädda, årets glädjespridare, årets medarbetare och årets påläggskalv hade utsetts. Fyra nominerade i varje kategori. Inslaget genomfördes i bästa Oscars-stil med rivande av kuvert och uppläsande av motiveringar osv. Och...

Jag kan inte föreställa mig ett mer ärofyllt pris just nu! Motiveringen började "Denna Italienfrälsta gräsänka"... och sen hörde jag inte riktigt, blev så paff när jag förstod att det var jag. Men det var något med "snabba kommentarer" och "hjärtliga skratt". Jag känner mig otroligt hedrad, vi är ändå en bra bit över hundra personer på vår "avdelning". Nu gäller det bara att inte få prestationsångest, för då lär jag vinna titeln "Årets plåga" på nästa julfest, haha.

1 kommentar:

Anonym sa...

Va kul,vi tycker dina kollegor har rätt:)Hälsa Nicklas ifrån oss