torsdag 13 november 2008

Jag har blivit utmanad...

...av Nini

Reglerna:


- Länka den som utmanat dig och lägg in dessa regler på din blogg.

- Berätta sju saker om dig själv, både vardagliga och knäppa.

- Utmana sju stycken i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

- Låt dem få veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


Okej, då ska vi se...

1. Jag har rusat ikapp en springande man på gatan i tron att det var min dåvarande sambo som fick tvärbråttom och tagit fast denne i armen och frågat "Vad gör du?". Eftersom det inte var min sambo såg han ganska förskräckt ut.

2. Jag älskar Italien och fantiserar om att flytta dit när jag blir gammal. Inför detta läser jag italienska.

3. Det finns nog inget som kan göra mig så förbannad som minigolf.

4. Jerry Williams har bjudit mig (och några andra) på lunch. Hans utpräglade stockolmska i kontrast med några andras breda Rånemål var fascinerande, nästan så man var glad att de öht förstod varandra.

5. Igår kom en äldre farbror och ringde på dörren och ville sälja potatis. Jag ville inte köpa eftersom jag har problem att använda upp all potatis jag redan har, han trugade lite men jag stod på mig. Han avslutade samtalet med att säga "Jaja, du hade ett härligt skratt i alla fall, du glädjer många med det!" Ooops, när skrattade jag? Men han var glad trots att han inte fick sälja nån potatis så det var ju bra.

6. Jag vill gärna vinna en miljon men köper aldrig ens en trisslott.

7. Jag håller på med projekt viktnedgång och har lyckats bli av med 3 kilo på 8 veckor. Tröstar mig med att det visst är bättre om det går lite sakta.

Och eftersom Nini redan har utmanat nästan alla bloggare som jag känner är det bara JK kvar!

Inga kommentarer: