onsdag 25 mars 2009

Facebook - Hello and Goodbye

Min prövoperiod varade ca 1 månad. Ifall min användare på Facebook nu bara försvann ut i tomma intet kan jag säga det här också: Facebook är inte min grej. Det blev så att jag loggade in mest för att kolla så jag inte skulle missa om någon skrivit till mig, det kändes mer som en press än ett nöje, och då får det vara. Jag är så nöjd med bara mail! Och bloggen. Och den vanliga brevlådan och telefonen och Skype.

Hittade en kul bild:

Helt min humor!

Sitter med färg i hårrötterna nu. Ska agera bildobjekt eller vad man ska säga, imorgon och då duger det ju inte att se ut hur som helst. NLL ska göra en ny hemsida och då ska de ha tre personer i grupp på startsidan. Jag blev tillfrågad och jag var på vippen att säga NEEEeeeEEJJ! Men jag hejdade mig då jag insåg att jag skulle te mig som en larvig fjortis. Hä ä väl bara å bita ihop. Shit vad jobbigt, jag gillar verkligen inte att fotograferas på det sättet, så där organiserat liksom. Men jämfört med att ligga i en tandläkarstol är det ju rätt roligt, intalar jag mig.

Inga kommentarer: