fredag 20 mars 2009

Men kom igen nu Sverige


Fasen vad segt det går för Earth Hour. Min kommun är inte med, jag skäms.
Kolla här om din kommun är med.
Ja jag kommer då att släcka ner och jag hoppas många, många privatpersoner har mer good will än de styrande i alldeles för många kommuner runt om i landet.

Annars har vi 13 dagar kvar till resa, börjar kännas som väldigt väldigt snart! (ja, jag inser hur idiotiskt det verkar att propagera för att släcka några lampor när man snart tänker bidra till energislukning och växthuseffekt genom att flyga, jag skäms igen. Hädanefter ska jag tågluffa.) Lustigt nog längtar jag i första hand efter att få gå på en Krispy Kreme och äta doughnuts...! Så goda munkar har jag aldrig ätit förr, de är livsfarliga!

Precis här, i Deira City Center, satt jag och Niklas två gånger och svullade. Grymt. Jag fastnade speciellt för en variant med pistagefyllning. De har ett basutbud men också "veckans special" som de verkar hitta på nya allt eftersom.

Klicka här för att kika på vilken sort du skulle kunna vara sugen på. OBS! Jag kommer inte att smuggla med mig några hem.

Inga kommentarer: