onsdag 4 mars 2009

Nu är han hemma!

Resan gick bra men det var rätt stressigt mellan flighterna så han är ganska mör. Lite tidsomställning att förhålla sig till har han ju också. Det är i alla fall overkligt trevligt att han är hemma igen, lite så där så man tror att man drömmer; är han verkligen här? I morse när jag vaknade var jag tvungen att resa mig på armbågen och titta ordentligt. Men jo, han var där!

Och nu är det bara 30 dagar tills vi ska packa oss iväg allihopa och åka dit igen. Han har till och med ett bankkonto att avsluta när vi är där.

Nu ska jag jobba ett par timmar sen ska vi äta lunch på stan och bara ta det lugnt och må gott!

5 kommentarer:

Helena sa...

Välkommen hem Niklas! :-)

karo sa...

Tack, det känns skönt att äntligen vara hemma för gott, hälsar han.
:-)

Anonym sa...

Välkommen hem Niklas!!!
Vi har längtat efter dig.
Ses vi inte förr så ses vi nästa lördag.
Kramar från MU

Anonym sa...

Borde vi inte ha nå superduper typ welcome party eller nått? Tycker då jag, så vi får yla och sjunga lite?(gitarist finns) Inte Arabiska dock Ahmallaaadochiilooombaalla,,,hehe

karo sa...

Han hälsar och tackar igen! Redan igång på sitt ordinarie jobb dessutom, det blev inte så mycket rast och vila här inte. :-)
Fest är alltid kul!