tisdag 17 mars 2009

Oj, bloggtorka

Måste ju liva upp tillställningen lite:

Har ni sett så sött? Särskilt backandet in i buskaget gillar jag.

Annars händer det inte så mycket, vi är närmast lamslagna tror jag, av det vi borde göra nu. Som att gå igenom packlistor inför resan och kolla att vi verkligen har allt. Eller att sätta igång och planera för ombyggnationen av hall och kök. Därför händer ingenting. Istället kan en hel kväll gå åt till att bara titta på hockey! Numera håller vi på Skellefteå såklart, och igår var det oliiiidligt spännande. Heja Ske-å!

16 dagar kvar till Dubai, och temperaturen därborta ligger på dryga 30° dagtid. Najs.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm låter lite som om Clintan har lånat ut sin röst till elefanten,hmm ska goggla och se om det är möjligt.

Anonym sa...

Nää det var tydligen Mr Jim Carrey.
Bra:)

karo sa...

Aha, kuliga fakta! :-)

Anonym sa...

Micke Renberg har lämnat positivt dopingtest efter matchen mot Färjestad!!!!!!!! det var som faan,,

karo sa...

VAAAAA??! Shit in space... och jag som satt och tänkte under kvartsfinalmatcherna att de borde testa hela Frölunda... höhö... hrm.

Anonym sa...

Äh jag hittade på det där om Raini,jag ville bara spica bloggen lite hehe.Så går det om man har bloggtorka;)så du vet.
Tror nog att du/ni tillbringat all blogg tid under lakanen ja hehe.

karo sa...

Mäh, och jag som sökte igenom hela nätet, hahaha! :-D
Under lakanen hinner man ju typ aldrig vara med fyra tonåringar i huset, vänta bara ska du få se.
;-))