tisdag 19 april 2011

En till cocktailklänning...


... har jag slutligen lyckats få! Eller köpa förstås. På eBay. Den jag budade på förut, nästan likadan som den här, gled mig ur händerna under de sista tre sekunderna ungefär. Men nu inväntar jag alltså denna, som kostade mig 230 SEK. Nu har jag sålunda köpt två cocktailklänningar för sammanlagt 360 SEK, det är snudd på att jag känner mig duktig!

Det är påsklov den här veckan och planen var inte alls att vi skulle vara lediga. Men Niklas blev plötsligt wild and crazy och bestämde sig för att ta semester hela veckan, och jag fick efter en titt i jobbalmanackan ta två semesterdagar; idag och på torsdag. Såå skönt! Och antagligen ska vi bara jobba, men det gör ingenting för vädret är underbart och påsken står för dörren. (och jag sitter vid köksön och surfar på min lilla rosa, wihoo)

Inga kommentarer: