söndag 17 april 2011

Ett år äldre igen.


Huvva vad åren går, nu sitter jag här och är 46! Och av mamma och pappa fick jag pengar för att köpa mig en sån här söt liten sak, lite rosa tröst i åldrandet.

Helgen har bjudit på rätt bra väder, blåsigt men det har nött duktigt på snön som försvinner nästan medan man tittar på!

Kolla bara! Nästa söndag är nog gräsmattan färdig för lövklippningen, om det fortsätter så här.


Jaa, så har det varit en del bakning i helgen förstås. En tårta till mig med hallonmousse och lakritsfluff. Det är en riktigt bra kombination helt enkelt! Fast nu måste jag nog prova nåt nytt, nästa gång.
Den här köpta sugarpasten kapsejsade lite fast jag hade fodrat den med rapsolja. Antagligen är det bara smörkräm som gäller, som jag hade gjort på Rebeckas tårta. Men den flöt ju inte iväg i alla fall, så det gjorde inte så mycket.

Och i morse gjorde jag macarons. Alltså det känns inte helt bra inför beach -11...

Och om jag nu skulle råka tappa min mobiltelefon, eller råka radera hela inkorgen, så är det himla bra att jag räddat ett härligt mms som jag fick igår:


Han ser ut att vara utomlands? Och då menar jag alltså inte Finland. Ser härligt ut, och tänk att han skrivit en låt bara till mig. :))


Flash-Toys

Inga kommentarer: