torsdag 18 september 2008

Bilder från Dubai

Nu har han börjat installera sig på jobbet och träffa lite andra svenskar och så. I eftermiddag ska han visst spela volleyboll med ett gäng - kul! Bara de inte gör det utomhus?! tänker jag.


Detta är från en sushi-bar han besökte. Han glömde berätta om det var gott, men det såg väldigt gott ut på fotot!

Och detta är utanför hotellet. Det är rätt lätt att föreställa sig att för 30 år sen fanns här typ ingenting. Det ser nytt och fräscht ut.

Modell på framtida byggprojekt uppställd på ett köpcenter. Tänk när man ska beskriva vägen för någon; "åsså kör du genom hästen och sen till höger."

Själv fyller jag dagarna med tvätt, matlagning, disk och städning. Hehe.
Nej så illa är det inte, men tiden går extra fort tycker jag, jag har ju nåt Måste på gång hela tiden. Men det går bra! Jag är lite avundsjuk på ökenhettan bara. ;-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga bilder,be han skicka mer.
Hur når man han på mobilen?

Anonym sa...

Mysigt att få se!
Vet du - på onlinespelet jag pysslar med var det en som lade till mig som "friend" på sin lista igår. (Då visste han inte att jag var en 40-årig kärring från Sverige - och han tror fortfarande att jag skojar *S*). Han är i alla fall 15 år och bor i Dubai! Tänk vad världen är liten! ;-)

Anonym sa...

blomman; jag har mailat numret till din hustru. :-)

nini: Haha, va coolt! Det är inte Entropia? För i så fall finns snart Niklas där också, bara han får tillgång till ett snabbare bredband. ;-)

Anonym sa...

Nix, inte Entropia. Det heter Metin2.