torsdag 11 september 2008

Kylskåpspoesi

Våra tonåringar har ju roat sig en del med kylskåpspoesi, upptäckte jag plötsligt ikväll. Det har nog suttit där i många månader men målfokuserad som jag är i köket har jag inte sett det! Och det är ju alldeles underbart, vilken poesi!


Ett litet axplock.

Och så kom grannarna över och hälsade på för en stund sen, de liksom smög runt hörnet i hallen och vips så halade de fram en liten kattunge! En alldeles underbar liten Casper! Allmänt "NÄMEN ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHhhhh...!" utbröt i soffan.

Jaa, det finns ju intet annat att säga!

2 kommentarer:

Helena sa...

Åhhhh den ser precis ut som perserkatten som jag hade, Emil! Han såg ut sådär när han var "beibis"!

För övrigt, det där släktskapet jag talade om - det kan omöjligt vara biologiskt kom jag fram till efter lite pannskrynklande ;)

Anonym sa...

Vad skönt, haha! :-D