fredag 19 september 2008

Den här TV4-hallåan


Lucette Rådström alltså, hur pratar hon egentligen? Eller snarare; hur andas hon? Varenda gång hon syns i rutan slutar jag att andas för jag måste liksom lyssna ostört på hur hon gör helt ologiska uppehåll mitt i meningarna för att dra ett andetag eller vad hon nu gör. Och nu när jag skriver detta känns det som att jag har lite för mycket tid till övers, liksom. Hrm. Men det finns en radiopratare som jag stör mig nåt enormt på också; Göran Lindemark, Rix Fm. Han brukar läsa lokala nyheter när jag kör till jobbet. Och han sluddrar så oerhört så ibland tänker jag att han måste ha en partiell munförlamning.
Så det är nog helt enkelt så illa att jag bryr mig i hur folk pratar. Free Smiley Face Courtesy of www.FreeSmileys.org

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jamen Roger Kvarnström på P4a då??!!! Han låter ju som om han håller på att skita på sig,hela tiden,,haha, ja fy fan vad man kan reta upp sig på folk på radio och tv. Men den värsta som förpestar radio/tv etern är ju den där Chris Härenstam,,,orkar inte ens se (och allra minst höra)Lulehockey när han kommenterar och då är det illa;)

Anonym sa...

Herregud, de har jag missat! Låter som att det är tur det! :-D

Helena sa...

Roger Qvarnström är mitt och Magnus gemensamma hatobjekt i Norrbottens-radion. Vi kastar oss handlöst över radion och slår av den så fort hans hesa "jag-vill-så-gärna-låta-som-Ulf-Lundell-stämma" förorenar etern.

Naturligtvis visade det sig att han var Magnus fasters stora idol, när vi tog upp ämnet en gång! *s*

Anonym sa...

Jisses! Nu kommer jag att vara tvungen att lyssna på henne nästa gång jag ser henne i etern. *S*