lördag 18 april 2009

Hemma igen!

Hur trevligt det än är att resa och njuta av sol och värme och annorlunda upplevelser så är det så HIMLA skönt att komma hem. Vi flög från Dubai inatt och sov väl inte så jättebra på planet, och sen har vi tillbringat några timmar på Arlanda innan vi slutligen kom hem vid lunchtid. Jag känner mig extremt seg, har sovit på soffan ett par timmar och har inte hämtat mig alls. Men alla barnen bara försvann åt alla möjliga håll så vi är ensamma ikväll jag och Niklas. Vi ska äta gott och se på TV och bara njuta av att vräka ut oss i vår egen soffa!

Det hade försvunnit en del snö, förresten. Härligt!

3 kommentarer:

Helena sa...

Välkomna hem!
Men nog kunde lite mer snö ha hunnit försvinna...

blomman sa...

Du måste ändra lite på presentationen i din blogg ser jag.Till 34-årig (har jag för mig). Välkommna hem.Hälsa Nicklas

karo sa...

Åtgärdat! :-D