torsdag 30 april 2009

Premiärer

Det blir två premiärer ikväll. Dels grillpremiär, så som det brukar vara denna dag på året. Dels är det premiär för det som ska ligga på grillen också! Nämligen detta:

Jösses vad spännande. Hoppas inte gästerna läser det här nu, jag hade tänkt att de minsann skulle få gissa.

Våra projekt går framåt med små myrsteg. Släpet har fått nya däck och Hammarlack påstruket. Reklamutdelarna har sagt upp sig. Friggebodan är beställd. Idag ska Niklas scanna in ritningen över kök/hall (ja hela huset är med på ritningen) och maila till... ja han ska maila den till lite olika "ställen", jag har inte hängt med i det där, dygnet har alldeles för få timmar för att jag ska hinna fatta allt. Niklas upptäckte igår att han hade lite feber och detta i kombination med senaste veckans projektarbeten fick honom att konstatera: "Jamen inte konstigt att jag känt mig så seg på jobbet, jag har ju gått in i väggen om jag har behövt posta ett brev, typ."

Nu väntar långhelg - skönt!

3 kommentarer:

blomman sa...

Vi bikade förbi utanför er och såg det nymålade släpet,såg ju fint ut nu.Bra att ha grej

karo sa...

Ja med några timmars arbete och ett par tusenlappar så blev det ju som nytt! :-)

? sa...

http://www.lesjoforsab.com/standard-fjadrar/andutformning-tryckfjader.asp