måndag 26 januari 2009

Bröllopsminnen

Jaha, då har man sjunkit så lågt att man suttit och snyftat till Bonde söker fru - Bröllopet. Och så påmindes jag om vår CD-skiva med 238 bilder från fotografen, upptäckte att den inte fanns intankad i datorn, fixade det, och tittade. Jösses vilken dag det var! Jag har aldrig i mitt liv, varken förr eller senare, varit på en roligare fest. Lycklig känner jag mig hela tiden, men just den dagen var det naturligtvis alldeles extra. Fotosessionen var också kul!

Notera vad jag gör med vänstra handen. Typ "Nuu duu..."


Nafs.


Min famnbukett som var så vacker, så vacker. Ett tips till den som eventuellt ska gifta sig och inte vill lägga tusentals kronor på en brudbukett: Säg ett pris som du är beredd att betala och utmana floristen. Just den här floristen (på Växtriket) fixade min bukett för 500 kronor.


Faktiskt, jag tror inte hans corsage var så mycket billigare...!

Det blir mycket firande i Dubai i april, först fyller min yngsta dotter 16 år, sen fyller jag hum hum hum och så firar vi 4-årig bröllopsdag samma dag. En snabb check via Google avslöjar att det är "fruktbröllop". Hittills har jag lyckats hitta presenter med rätt tema, och det här med frukt låter ju inte alltför invecklat. Man borde kanske göra det mer invecklat än vad det är? Att sträcka fram ett äpple känns lite väl fantasilöst, i så fall borde man väl "klä ut sig" till Eva och leta fram en orm och ställa sig under ett träd... Eller nåt, jag vet inte...?

3 kommentarer:

karo sa...

Huh? Ett spam!

Anonym sa...

Jättefina bröllopsbilder!!!!!
Å det där med att fira genom att klä ut sig till Eva..skulle säkert maken gilla? eller va?
http://rosalucia.bloggagratis.se

karo sa...

Jo det skulle han säkert, men just i Dubai är det nog inte lämpligt. *S*