onsdag 21 januari 2009

Glad att jag missade Amelia Adamos TV-program

Jag vet inte ens vilken kanal det går på, men efter att ha läst detta tror jag inte att jag aktivt kommer att ta reda på det heller. Fast hon var rätt rolig när hon var i Rix Morronzoo och berättade om sin hälsoresa till Mauritius, där hade hon fått oljor hällda i sig både via munnen och analen, och sen hade hon "halkat omkring" på området och inte sett något alls av själva Mauritius.

I alla fall, tydligen har hon och Malena Ivarsson i ovannämnda program resonerat kring varför folk verkar trötta på sex, och kommit fram till att det är för att vi pratar för lite om det. Mmmm. Jag skulle vilja påstå att om det via media börjar pratas och tjatas om det bara lite mer, så går jag i kloster.
Sen är det väl jättebra om de kvinnor som anser att "jämställdheten har blivit en sexdödare" också suger upp de män som tycker samma sak, så vi andra liksom får gatorna fria.

Nä, jag hoppar över det där programmet, jag har nog med att reta mig på dålig TV-reklam. Som t.ex den där kvinnan som förut inte kunde äta fikon därför att fröna for in under lösgommen och det var som att "tugga på en spikmatta". Men är det egentligen särskilt vanligt att folk tuggar på spikmattor? Eller de där pillrena som tillsammans med "rätt kost och motion" ska få en att gå ner ett kg i veckan. Men skippa pillrena och kör med rätt kost och motion så löser det sig nog! Eller den där "fysioterapeuten" som pratar om antioxidanter... för det första är han väl Sveriges första med yrkestiteln "fysioterapeut", vi andra kallar oss fortfarande "sjukgymnaster". För det andra... där sitter han bredvid en tjej som står på alla fyra i färd med att göra ett arm/benlyft på diagonalen, och ser ut som att han sysslar med något oerhört avancerat. Hjälp, jag får spader.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Cicatrix hahahaha

karo sa...

Var tvungen att googla på det, det visade sig vara en ärrsalva? Alltså, finns det nån dålig TV-reklam för det också?

Anonym sa...

Cicatrix är bra för sprickor där bak,,,har jag hört

karo sa...

Eh, ok? *hänger inte alls med* :-D

Anonym sa...

Du har en award att hämta hos mig ;-)

Anonym sa...

Hej!
Högerklicka på bilden av awarden och "spara som" på din egen dator. Sen använder du den som vanligt med bilder i din egen blogg. Texten kan du markera, kopiera och klistra in tillsammans med bilden - om du vill ;-)

Anonym sa...

Hej!! Hittade hit för att jag läste din kommentar hos nini(jag fick också en award!Yippi!).
Vilken kanonblogg du har!!! Hur har jag kunnat missa dej.....?
Jag länkar genast, hoppas det är okej?! Titta gärna in till mej nån gång.
Ha en bra dag!
http://rosalucia.bloggagratis.se

Anonym sa...

Jamen skriver du analen på bloggen så förstår man ju att Cicatrix dyker upp på Google-annonsen hahaha

karo sa...

Nini: Men gud, var det så enkelt. *S* Fixar genast!
Rosalucia: Tack! Jättekul att du tycker det och självklart får du länka, jag tittar in till dig iom kort. :-)
gukka: men fatta vad jag fick tänka... *asg* Jag missade helt den google-annonsen nämligen, de är ju lite ombytliga till sin natur. ;-)