fredag 16 januari 2009

Tentan avklarad

Vad det var längesen jag skrev en tenta, jag hade glömt att jag brukar ha världens knullrufs på huvet när jag går därifrån. Passerade en spegel på vägen ut och hickade till. Det gick rätt bra, hade inte så högt mål som VG (man kan inte få MVG) och blir nöjd bara det blir ett G.

Och Niklas har sprungit sin mil i Dubai Marathon i morse, vilket också gick bra. I skrivande stund lär han befinna sig på champagnebrunch, en tillställning från kl. 12-16 där man äter och dricker obegränsat. Min arbetskompis som bott där i 2,5 år hade provat på det och sa förnuftigt: "Man bör inte ha nånting annat inplanerat på kvällen."

Sitter nu och småskrattar åt Google-annonserna jag har i bloggen, de ska ju vara relevanta för innehållet i inläggen. Så när jag skrev om råttan Runar dök det upp annonser om råttbekämpning. När jag skrev om prostitution kom "Få snyggare bröst". Undrar vad som kommer nu, med tanke på vad jag skrev om min frisyr?